Македонија најголем корисник на Google Analytics
Страна 1 of 1
Македонија најголем корисник на Google Analytics
Koј и колку користи Google Analytics на светско ниво, е темата на истражувањето во прилог. Еден многу фин инфографик на TargetOnlineMarketing.com во кој верувале или не Македонија е процентуално на прво место од сите земји во светот.
Шокантно, фрапантно, ексклузивно, како сакате наречете го истражувањето :). Ама има логика и држи вода заради неколку причини:
1 Google Analytics е бесплатна алатка (ние многу сакаме да користиме нешто за без пари);
2 Скоро ниту еден сериозен бренд (сајт) нема алоцирано буџет за понапредни алатки, и многу ретко планираат средства за следење и анализа на своите статистики и перформанси;
3 Сериозните фирми за истражување и анализа на статистики, како Nielsen и Gemius од скоро започнаа да ги прават првите чекори со онлајн мерење;
4 Ретко која маркетинг агенција нуди детални извештаи за ефектот од активностите на своите клиенти.
Има уште многу простор и правци во кои треба да се развива оваа тема на нашиот пазар. Прашањето е дали нашите компании се подготвени за унапредување на нивните навики при следење на ефектот од своите активности и дали во иднина ќе одвојат буџет за користење на понапредни алатки. А уште позначајно прашање е дали нашите компании ја разбираат и препознаваат потребата од платени алатки за аналитика? Доколку и вие се двоумите во потребата, прочитајте зошто би сакале да почнете да плаќате за аналитика, пост на кој случајно налетав и кој дава детална анализа на бесплатните алатки на Google.
Шокантно, фрапантно, ексклузивно, како сакате наречете го истражувањето :). Ама има логика и држи вода заради неколку причини:
1 Google Analytics е бесплатна алатка (ние многу сакаме да користиме нешто за без пари);
2 Скоро ниту еден сериозен бренд (сајт) нема алоцирано буџет за понапредни алатки, и многу ретко планираат средства за следење и анализа на своите статистики и перформанси;
3 Сериозните фирми за истражување и анализа на статистики, како Nielsen и Gemius од скоро започнаа да ги прават првите чекори со онлајн мерење;
4 Ретко која маркетинг агенција нуди детални извештаи за ефектот од активностите на своите клиенти.
Има уште многу простор и правци во кои треба да се развива оваа тема на нашиот пазар. Прашањето е дали нашите компании се подготвени за унапредување на нивните навики при следење на ефектот од своите активности и дали во иднина ќе одвојат буџет за користење на понапредни алатки. А уште позначајно прашање е дали нашите компании ја разбираат и препознаваат потребата од платени алатки за аналитика? Доколку и вие се двоумите во потребата, прочитајте зошто би сакале да почнете да плаќате за аналитика, пост на кој случајно налетав и кој дава детална анализа на бесплатните алатки на Google.
Similar topics
» ASUS и Google со нов Google Nexus 7 во мај
» Македонија наскоро со нов ТВ канал
» Каналот FOX од 15.10 достапен и во Македонија
» Шерингот забранет и во Македонија
» Теленовели во Македонија | Броеви на епизоди
» Македонија наскоро со нов ТВ канал
» Каналот FOX од 15.10 достапен и во Македонија
» Шерингот забранет и во Македонија
» Теленовели во Македонија | Броеви на епизоди
Страна 1 of 1
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот