BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down

20121018

Пишување 

BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер






Според најновото истражување на Универзитетот во Аризона, на кое се потпишуваат Sudha Ram и Devi Bhattachary, британскиот јавен сервис „BBC“ и американскиот „New York Times“ се најчитаните медиумски брендови на Твитер, јавува ТеВе. Со проучување на твитовите, споделувањата, ре-твит и активностите околу објавените статусни пораки, Ram и Bhattachary откриваат дека твитовите на „BBC“ и „New York Times“ најдолго се задржуваат на микро-друштвената мрежа, додека оние што најчесто се пренесуваат, се статусните пораки на (повторно) „BBC“ и магазинот „Wired“.

Истовремено, најмала шанса за ре-твит имаат пораките на финансиските медиуми како што се „Financial“.


допринеси за форумов да опстане. Сподели
avatar
форумџија
администратор
администратор

мислења мислења : 1520
поени поени : 2335
години години : 27
регистриран на 2012-01-17
заблагодарен заблагодарен : 49

Преглед на профилот на членот http://mkd-satelite.forummk.com

Вратете се на почетокот Go down

Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

 
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот